Főoldal Főoldal Termékvisszaküldés és csere

Termékvisszaküldés és csere

Termékvisszaküldés

Ha a megvásárolt termék nem felel meg az elvárásainak, lehetősége van a teljes rendelés vagy annak egy részének visszaküldésére, és a kifizetett összeg visszatérítésére.

A visszaküldést a csomag átvételétől számított 14 napon belül kell bejelenteni.

Ha a rendelése több eladótól származó termékeket tartalmaz, minden esetben az adott eladó utasításait kell követnie.

 

Visszaküldési eljárás:

Kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a info@lunzo.hu e-mail-címen – részletes útmutatót adunk arról, hogyan küldheti vissza a terméket az adott eladónak. Mindig be kell tartani az eladó utasításait és a visszaküldött csomag nyomkövetési számának megadására vonatkozó határidőt. Ennek elmulasztása esetén a visszatérítési igény érvényét veszti.

Fontos megjegyzés: A terméket mindig közvetlenül az eladónak kell visszaküldeni. Kérjük, ne küldje vissza a csomagokat a Lunzo központjába – az oda érkező visszaküldésekért nem vállalunk felelősséget.
 

Visszaküldési korlátozások

A visszaküldésre ugyanazok a feltételek vonatkoznak, mint az elállási jogra. Ezért nem küldhetők vissza az alábbi termékek:

  • egyedileg gyártott vagy személyre szabott termékek,
  • gyorsan romló áruk (pl. friss gyümölcsök, vágott virágok),
  • olyan termékek, amelyek higiéniai vagy egészségügyi okokból csak bontatlanul küldhetők vissza (pl. kozmetikumok, fehérneműk, testékszerek),
  • felbontott hang- vagy videóhordozók, szoftverek, digitális kódok és játékfiókok,
  • nyomtatványok, például újságok vagy magazinok.

 

Kiegészítő információk:

A visszaküldött terméknek hibátlan, továbbértékesíthető állapotban kell lennie – nem használt, nem hordott, eredeti címkékkel és csomagolásban.

A csomagot biztonságosan kell becsomagolni, hogy a szállítás során ne sérüljön sem a termék, sem annak márkacsomagolása. Ellenkező esetben a Lunzo és partnerei nem vállalnak felelősséget a keletkezett károkért.

A visszaküldés költségét az ügyfél viseli, kivéve, ha hibás vagy sérült termékről van szó. Ha egy eladótól származó összes tételt visszaküldi, a vételáron felül a szállítási díj is visszatérítésre kerül. Expresz szállítás esetén csak a standard díj kerül visszatérítésre.

Több eladótól vásárolt termék esetén minden visszaküldést külön kell feladni.

Javasoljuk, hogy mindig használjon nyomon követési számot (és szükség esetén biztosítást a termék értékének megfelelően), valamint őrizze meg a feladási bizonylatot. A követés nélküli, elveszett csomagokért nem vállalunk felelősséget.

Ha külföldről küldi vissza a terméket, feltétlenül tüntesse fel a csomagon a „RETURN“ (visszaküldés) jelzést, hogy elkerülje a vámköltségeket.

Ha a csomag nem felel meg a visszaküldési feltételeknek, az eladó elutasíthatja, és visszaküldheti a terméket, vagy csökkentett összegű visszatérítést kínálhat.


Ha a visszaküldött rendelés nem felel meg a fenti feltételeknek, az visszautasítható, és a termék visszaküldhető Önnek, vagy a visszatérítés összege csökkenthető.
 

Hibás vagy sérült termék reklamációja

Ha a rendelés sérülten érkezett, vagy hibás terméket kapott, kérjük, mielőbb írjon nekünk a info@lunzo.hu címre.

Az eladók többsége fényképet vagy videót kér a hiba igazolásához. Ez alapján az alábbi megoldások egyikét ajánlhatják fel:

  • csere új termékre,
  • árengedmény, ha a kisebb hibás terméket megtartja,
  • a rendelés törlése és a teljes vételár visszatérítése (a terméket vissza kell küldeni).

Néhány eladó ingyenes visszaküldési címkét biztosít, vagy akár házhoz menő futárszolgálatot is. Ha ezek nem elérhetők, az eladó visszatéríti a visszaküldés ésszerű költségeit, amennyiben bemutatja a postaköltségről szóló bizonylatot.

 

Átvétel megtagadása

Ha a csomagot átvétel nélkül visszaküldi, noha az nem sérült vagy hibás, az eladó levonhatja a felmerült költségeket a visszatérítendő összegből.

Ugyanez érvényes, ha a futár megkísérelte a kézbesítést, a csomagot a postán elhelyezték átvételre, de Ön nem vette át, és az visszaküldésre került az eladónak.

Visszatérítés

  • A visszatérítés legkésőbb 14 napon belül történik, miután az eladó megkapta a visszaküldött terméket.
  • A visszatérítés mindig az eredeti fizetési móddal történik, amellyel a vásárlást teljesítette.
  • A visszatérített összeg jóváírása 1–10 munkanapot vehet igénybe, fizetési módtól függően.

Csere

Bizonyos esetekben lehetőség van termékcserére. Ha például más méretet szeretne, kérjük, írjon nekünk a info@lunzo.hu címre. Amennyiben a csere lehetséges, elküldjük a további utasításokat.