Információk az eladóról
Az alábbi információkat a terméket értékesítő, független harmadik fél biztosította.
Eladó:
Bigswiss GmbH
Cím: Lerchenstrasse 30, Gossau, St.Gallen, 9200, Svájc
E-mail: info@bigswiss.ch
Telefon: +41713832850
Root (Dire Wolf által) Steam CD Kulcs CD Kulcs a játékhoz
Megjelenési dátum: 2020.08.20.
Játssz a népszerű társasjáték digitális adaptációjával. A Root egy kalandokkal és háborúval teli játék, amelyben 2–4 játékos küzd a hatalomért a hatalmas vadonban.
A Kocourov Márkiné elfoglalta a híres erdőt, hogy kifossza annak gazdagságát. Uralkodása alatt a számos erdei lakó összefogott. Ez az Szövetség megerősíti erőforrásait, és megdönti a macskák hatalmát. Ebben a törekvésben a Szövetség igénybe veheti a Kóborlók szolgáltatásait, akik képesek mozogni a veszélyes erdei ösvényeken. Néhányan ugyan szimpatizálnak a Szövetség reményeivel és álmaival, de már annyit láttak, hogy tudják, milyen ragadozók uralkodtak valaha az erdőben.
A büszke, veszekedős Oroszlánok közben új vezetőt találtak a régiójuk szélén, akiben reménykednek a frakciójuk ősi öröklési jogának érvényesítésében.
Közeleg a csata, amely eldönti a nagy Erdő Birodalmának sorsát. A játékosoknak kell eldönteniük, melyik frakció marad végül talpon.
Az erdő legújabb hódítói közé tartozik a Kocourov Márkiné, aki a nehéz gépezetek építésére és a logisztikára összpontosít, miközben felügyeli a természetet. Az összegyűjtött fáért műhelyeket, fűrésztelepeket és toborzóhelyeket építhet, amelyek segítenek neki győzelmi pontokat szerezni. A Kocourov Márkiné a ROOT játékban a legnagyobb hadsereggel rendelkezik, de csak a számok nem elegendőek az erdő meghódításához...
A Kocourov Márkiné az erdőt egy megállíthatatlan ipari háborús gépezet kiépítésével akarja uralma alá vonni. A Márkiné győzelmi pontot szerez minden új épület után, amit felépít – legyen az műhely, fűrésztelep vagy toborzóhely. Minél több azonos típusú épülete lesz a térképen, annál több pontot szerez. Ahhoz azonban, hogy a Márkiné finanszírozni tudja az építkezést, meg kell tartania és védenie kell egy erős, kölcsönösen összekapcsolt faellátó hálózatot. A puszta számok előnyben részesítése a ellenféllel szemben csábító, de kockázatot jelent, hogy túlságosan elragadtatja magát, és végül nem tud lépést tartani.
A macskák érkezése előtt az Oroszlánfészek Családok uralkodtak az erdőben. Újra át kell venniük az irányítást a területek elfoglalásával és a fészkek építésével, ha nem akarnak visszacsúszni a puszta veszekedés szintjére. Az Oroszlánok büszkék, és kötődnek vezetőik rendeleteihez. Minden vezetőhöz más speciális képességek és előnyök kapcsolódnak. A megfelelő vezető a megfelelő időben biztosíthatja a győzelmet, de a helytelen vezető teljesen tönkreteheti a kilátásaidat az erdő fölötti uralomra.
Az Oroszlánok a játék során győzelmi pontokat szereznek a térképen lévő fészkek számáért. Minél érzékelhetőbb a jelenlétük az Erdőben, annál nagyobb a nyereségük. Az Oroszlánokat azonban köti a rendelet, amely egy folyamatosan bővülő kötelező akciókészlet, amelyet a vezetőjük ígért. Minden körben végre kell hajtaniuk az összes akciót a rendeletükből, különben káoszba süllyednek.
Az Erdő Szövetsége nem szereti a zsarnokokat. Sem a régieket, sem az újakat. A Márkiné, az Oroszlánok... mind egy fajtából valók. Ezt az erdőt csak a nép akarata irányíthatja! Az Erdő Szövetsége a gerilla háború művészetében jeleskedik. Bár lassan kezdődik, később jelentős hatalommá válhat – de útközben meg kell birkóznia a többi önjelölt vezetővel.
Az Erdő Szövetsége szeretné megszerezni a különböző erdei lények szimpátiáját. Minden szimpátia tokenért, amelyet a Szövetség elhelyez, győzelmi pontokat szerezhet. Minél több szimpátia van a térképen, annál több győzelmi pontot szerez. A nép szimpátiájának megszerzése híveket igényel. Ezeket a híveket erőszakos célokra is felhasználhatják, például erőszakos lázadás kiváltására az erdőben. Amikor lázadás tör ki, a Szövetség új bázist alapít. A bázisok lehetővé teszik a Szövetség számára, hogy tiszteket képezzen, akik növelik katonai erejüket és rugalmasságukat.
Kóborló valakinek kalandor, másoknak kereskedő, és sokaknak tolvaj. Egyszóval, egy sokoldalú gazember. Kóborlóként felfedezed az egész térképet, még a sűrű erdőkben is, ahol tárgyakat és romokat keresel. Kereskedhetsz és segíthetsz a harcoló erdei frakcióknak, hogy segítsenek teljesíteni a saját titkos feladataidat.
A Kóborló minden konfliktus oldalán játszik, miközben feladatokat teljesít és hírnevet épít az erdőben. Amikor a Kóborló javítja a kapcsolatát egy másik frakcióval vagy eltávolít egy harcost a rivális frakcióból, győzelmi pontokat szerez. Győzelmi pontokat szerez a feladatok teljesítésével is. Ha a Kóborló azt szeretné, hogy akciói és mozgása hatékony legyen, tudnia kell dolgozni a tárgyak készletével, bővíteni a választékát az erdei romok felfedezésével, és segíteni a többi frakciónak.