Áruk sérülése és reklamáció

Főoldal Áruk sérülése és reklamáció

Az áru sérülten érkezett hozzám. Hogyan kell továbblépnem?

Ha az árut sérülten szállították Önnek, küldjön nekünk fényképeket az áruról, amelyen a sérülés látható, és egy fényképet az eredeti csomagolásról, amelyben az árut szállították Önnek. Mindent küldjön e-mailünkre: info@lunzo.hu


Más árut kaptam. Hogyan kell továbblépnem?

Ha a megrendelt árutól eltérő árut kapott, küldjön nekünk fényképeket az áruról és az eredeti csomagolásról, amelyben az árut szállították Önnek. Mindent küldjön e-mailünkre: info@lunzo.hu


Mi a teendő, ha az árut nem szállították ki nekem?

Marketplace üzemeltetőjeként problémamentes vásárlást garantálunk. Garantáljuk, hogy az eladó a rendelés kifizetésétől számított 120 napon belül kiszállítja az árut. Banki átutalással történő fizetés esetén a megrendelés kifizetésének időpontja azt a napot jelenti, amikor az Ön fizetése beérkezett a bankszámlánkra.
Ha az árut nem szállították ki Önnek a garanciális időszakon belül, értesítsen minket erről e-mailben: info@lunzo.hu


A felelősség meghatározása

Marketplace Lunzo s.r.o. közvetítő az áruk megvásárlásában a Vevő és az Eladó között. A Társaság közvetíti az áruk vásárlását az Eladóktól a Vevők felé.
Lunzo s.r.o. nem vállal felelősséget az áruk minőségéért, az áruk európai normáknak és szabványoknak való megfeleléséért.

A leszállított áruval kapcsolatos reklamációkat (az áru hibáiért és az áru hibájából eredő károkért való felelősségre vonatkozó igényeket) a Vevő külön-külön, közvetlenül az áru Eladójával rendezi.

Panasz az Üzemeltetőhöz fordulhat az alábbiak miatt:
 

- Az áruk szállításának elmaradása

- A megrendelt termékektől eltérő áruk szállítása
 

Tekintettel a fentiekre nem lehet panaszt tenni az Üzemeltetőnél:
 

- Az áruk minősége

- Az áruk megfelelése az európai normáknak és szabványoknak
 

Az Üzemeltető a panaszról azonnal dönt, összetett esetekben 3 munkanapon belül. Ez az időszak nem tartalmazza a nyújtott szolgáltatás típusának megfelelő időt. A panaszigény elintézésének maximális időtartama 30 nap.Indokolt reklamáció esetén az üzemeltető vállalja, hogy a pénzt a reklamációban megjelölt számlára a reklamáció rendezését követő öt munkanapon belül visszautalja. A pénzt banki átutalással lehet visszaküldeni.