FAQ: Gyakran ismételt kérdések

Főoldal Gyakran ismételt kérdések

RENDELÉS ELŐTT


Hogyan lehet megrendelni a lunzo.hu-n? 

Tegye a kívánt terméket a kosárba. Ezután menjen a bevásárlókosárhoz.
A SZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS gombra kattintás után megjelenik a kiválasztott szállítási és fizetési mód. A SZÁLLÍTÁSI ADATOK gombra kattintás után adja meg elérhetőségeit, szállítási és számlázási címét.
A rendelés leadásához kattintson a MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE gombra.


Miért van minden termékhez az eladó megjelölve? 

A Lunzo.hu a Marketplace platform üzemeltetője. Ez azt jelenti, hogy Ön közvetlenül kiválasztott Eladóktól vásárol, mi pedig közvetítőként közvetítjük a vásárlását. Ezért minden terméknél megadjuk az Eladó nevét. Az árut közvetlenül a kiválasztott eladótól kapja meg.


Mi a szállítási idő?

Minden eladónak eltérő szállítási ideje van, de a szokásos szállítási idő a rendelés kifizetésétől számított 5 - 20 nap.


Lehetséges az express szállítás?

Sajnos a rendelés kiszállítása a Marketplace Lunzo.hu oldalról jelenleg nem lehetséges expressz kiszállítással. Jelenleg egyik eladó sem kínál ilyen típusú szállítást.


Lehet-e utánvéttel fizetni?

Utánvét sajnos nem lehetséges, mivel minden eladó rendelkezik külföldön raktárral. Az alábbi fizetési módszereket kínáljuk: Fizetés banki átutalással (Vagy postai csekken), Bankkártyás fizetés online, Google Pay. De nem kell aggódnia.
Garantáljuk a problémamentes vásárlást, ha az általunk garantált határidőn belül nem szállítják ki az árut az eladótól, természetesen visszatérítjük az árát.
 


MEGRENDELÉS UTÁN



Milyen státuszban van a rendelésem, és mikor kerül kiszállításra a rendelésem? 

Rendelése állapotával kapcsolatban ne habozzon kapcsolatba lépni velünk az info@lunzo.hu e-mail címünkön, és ügyfélszolgálatunk minden felvilágosítást megad.


Hogyan szállítják ki nekem a csomagot?

A rendelést közvetlenül az Ön címére szállítjuk. A rendelések kézbesítése leggyakrabban a Magyar Postán keresztül történik, kisebb küldemények esetén a postafiókba kerül a küldemény. Nagyobb vagy nehezebb szállítmányokat DHL, DPD, UPS vagy GLS szállít. Megjegyzendő, hogy nem lehet szállítmányozó társaságot választani. Az eladótól függ, hogy melyik szállítmányozó céget használja.
Ha szeretné tudni, hogy az Ön által választott kereskedő melyik szállítmányozó céget használja, keressen minket bizalommal e-mailben: info@lunzo.hu


Hogyan visszadhatom a megrendelést? 

Írásbeli fellebbezés időben történő benyújtása után visszaküldheti az árut az eladónak (az eladó nem a Lunzo.hu).
További információkért lásd: Lemondás és visszaküldés.


Nyomon követhetem a megrendelésem állapotát? 

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@lunzo.hu email címen.
Ha már rendelkezünk az Eladónál elérhető nyomkövetési számmal, akkor azt szívesen megadjuk Önnek.


 

 PROBLÉMA A MEGRENDELÉSÉVEL


Miért küld még mindig fizetési emlékeztetőt a rendelése kifizetése után? 

Ha a fizetést Ön több mint 3 napja bonyolította le, kérjük, küldje el nekünk az info@lunzo.hu e-mail címünkre annak a fióknak a számát, amelyről a fizetés történt, hogy manuálisan megtalálhassuk befizetését.
Lehetséges, hogy hiba történt a fizetési adatok megadásakor. A leggyakoribb hiba az Átutalás közleménye rossz beírása vagy teljes elhagyása.
Azonban ne aggódjon, könnyen megtaláljuk befizetését a számlaszám alapján, amelyről a fizetést küldték.


Hogyan kell tenni, amikor nem szállították ki az árukat?

Marketplace platformként problémamentes vásárlást garantálunk. Garantáljuk, hogy az eladó a rendelés kifizetésétől számított 120 napon belül kiszállítja az árut, ami azt jelenti, hogy a fizetés bankszámlánkra megérkezik.
Amennyiben a garanciális időn belül nem szállították ki Önnek az árut, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben: info@lunzo.hu


Az áru sérülten érkezett hozzám. Mit tegyek most?

Ha az árut sérülten szállították Önnek, küldjön nekünk fényképeket az árukról, amelyeken a sérülés látható, és egy fotót az eredeti csomagolásról, amelyben az árut szállították Önnek. Mindent küldjön e-mailünkre: info@lunzo.hu


Más árut kaptam, mint amit rendeltem. Mit tegyek most?

Ha a megrendelt árutól eltérő árut kapott, küldjön nekünk fényképeket az áruról és az eredeti csomagolásról, amelyben az áru érkezett. Mindent küldjön e-mailünkre: info@lunzo.hu


A méret nem megfelel azt jelenti, és ki szeretném cserélni. Mit tegyek most?

Ha az Ön által választott méret nem felel meg Önnek, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@lunzo.hu e-mail címen, és jelezze, milyen méretre kíváncsi.
Az ügyfélszolgálat pontos útmutatást ad arról, hogyan kell eljárni átméretezés esetén.